Ads Top

Margaret na szczycie listy! Podsumowanie Moja Muzyka #11

Witam, przez ostatnie 10 postów z serii Moja Muzyka przedstawiłem Wam 10 piosenek. Teraz sprawdźmy, która z nich zyskła najwięcej Waszej sympatii. A więc zaczynamy:

10.Moja Muzyka #8 FUN
9.Moja Muzyka #6 - Aminata
8.Moja Muzyka #5 Natalia Szroeder
7.Moja Muzyka #9 POST SPECIALNY!
6.Moja muzyka #2 Adele
5.Moja Muzyka #1 Måns Zelmerlöw
4. JESC! Olivia Wieczorek Moja Muzyka #10

3.Moja Muzyka #3 Lena Meyer-Landrut - 120 wyświetleń

2.Moja Muzyka #4 Margaret - 160 wyświetleń

1.Moja Muzyka #7 Margaret i Matt Dusk - 200 wyświetleń

Dziękuję wszystkim gorąco za wszystkie aktywności na moim blogu. Mam nadzieję że będziecie ze mną dłużej. Już niedługo ruszam z kolejnymi postami z serii Moja Muzyka. Ciekawe jak zmieni się lista za kolejne 10 postów.

Zachęcam Was do zostawiania komentarzy, które mogą być dodawane anonimowo, bez potrzeby logowania na konto google. Zachęcam Was również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami. 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.