Ads Top

Moja Muzyka #6 - Aminata

Aminata

Aminata, artystka, która reprezentowła Łotwę w 60. Konkursie Piosenki Eurowizji w 2015 roku z piosenką "Love injected", którą zrobiła furorę i ostatecznie zajęła wysokie 6. miejsce w finale tego konkursu. Dziś właśnie chcę Wam przedstawić tą właśnie piosenkę. Wyczucie, klasa, ta piosenka jest poprostu niesamowita. Gdy jej słucham zatrzymuje się dla mnie czas. Mogę jej słuchać na okrągło i za każdym razem będzie ona dla mnie tworzyć magiczne momenty.



"Your eye's a good mirror
Look under the cover
Love is above all
I’m safe into your hands
Let’s move away, the edges expand..."




Tutaj możecie posłuchać tej piosenki i zobaczyć piękny teledysk. Piosenka sama w sobie mówi o sile miłości, o mocy jaką daje nam miłość i tym co czujemy gdy jesteśmy z ukochaną osobą. Piosenka, zarówno jak i wykonawczyni, mają w sobie coś takiego, że słuchanie tej pięknej piosenki staje się dla mnie niesamowitym przeżyciem, które chciałbym powtarzać jak najczęściej.

Zachęcam Was również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami.

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.