Ads Top

Moja druga połówa będzie tylko sprztała?! SameQuizy #1

Witam i zapraszam wszystkich na nową serię SamychQuizów. Zaczynam od "Co wolisz?".


Co byś wolał?
Być głównym bohaterem w filmie, który lubisz.
Być głównym bohaterem w książce, którą lubisz.

Wolał bym być głównym bohaterem w filmie,który lubię tak jak 76% odpowiadających.

Kogo wolisz?
Darth Vader
Gandalf

Wolę Gandalfa, tak jak 76% odpowiadających Nie jestem fanem gwiezdnych wojen, a Hobbit to coś co lubię.

Co byś wolał?
Mieszkać w namiocie.
Mieszkać w domku na drzewie.

Wolałbym mieszkać w domku na drzewie tak jak 86% odpowiadających. Nie przekonuje mnie stabilność namiotu, która jest znikoma w porównaniu do domku na drzewie, zresztą jest to marzenie z dzieciństwa, które się spełnia.

Co byś wolał?
Żeby Twoja druga połówka tylko gotowała.
Żeby Twoja druga połówka tylko sprzątała.

Wolałbym żeby moja druga połówka tylko sprzątała, tak jak 53% odpowiadających, gdyż nie lubię sprzątać, a gotowanie to dla mnie świetna zabawa smakami.

Co byś wolał?
Widzieć wszystko na czarno biało.
Widzieć wszystko na kolorowo.

Wolał bym widzieć wszystko na kolorowo, tak jak 96% odpowiadających, gdyż z natury jestem optymistą i świat dla mnie zawsze jest kolorowy.

Zachęcam Was do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami. 

1 komentarz:

  1. Kot/pies (Janusz się nie liczy bo to pomiot burzy)
    Piwo/wodka (pamiętaj mniej niż 40% to nie alkohol)
    Kawa/herbata (co lepsze na popitke)
    Noc/dzien(światło latarni w nocy się nie liczy)
    Komórka/tv
    Oral/Anal (oba na raz?)
    Pocałunek z językiem czy bez?
    Pominięcie jakiegoś pytania jest złem. Nie badz zły.������

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.