Ads Top

Moja Muzyka #5 Natalia Szroeder

Natalia Szroeder 

Witam, dziś z serii Moja Muzyka chciałbym Wam przedstawić artystkę, która mnie uwiodła piosenką "Lustra" podczas polskich preselekcji do Eurowizji, i stała się moją ulubioną polskojęzyczną piosenką. Nie jestem jedynym fanem tej piosenki, gdyż ma ona prawie 9 milionów wyświetleń na YouTubie. 


Piosenka ta jest w bardzo miłym, lekko melancholijnym stylu. Ma w sobiie to coś, co sprawia że chcę jej słuchać częściej. Natalia Szroeder ma bardzo miły, lecz wyrazisty tembr głosu który mi bardzo odpowiada, a całość jest zaśpiewana z lekkim 'pazurem'. Tutaj możecie jej posłuchać. 




"Wszędzie wiszą lustra
Wokół twoich słów
Kiedyś je usłyszysz
Może z obcych ust..."

Dla mnie jest to piosenka idealna do spacerów. Oddaje swój urok i niesamowity klimat, umilając nam czas spędzany na jej słuchaniu. Jakże prosta w treści lecz treściwa w znaczeniu i tym właśnie mnie oczarowała.

Zachęcam Was również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami.

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.