Ads Top

Moja Muzyka #4 Margaret

Margaret

Witam, dziś w serii Moja Muzyka chciałbym przedstawić Wam Margaret, wszystkim znaną z piosenki "Cool Me Down" która podbiła listy przebojów i była puszczana w radiach wręcz za często.


Dziś chciałbym się skupić na jej najnowszym utworze "Elephant", czyli lekkiej, zwariowanej piosence o niespełninej miłości. Lubię słuchać tej piosenki w drodze powrotnej ze szkoły, daje mi ona trochę energii, którą wtedy już tak nie emanuje. Możecie jej posłuchać tutaj.


 
"You're my elephant in the room
Gotta let it out real soon
Cause you're my elephant
Not irrelevant
You're my elephant in the room.."


Piosenka ta szybko wprawia mnie w dobry nastrój, wywołuje pozytywne odczucia i daje radość. Pozwala mi cieszyć się chwilą i odejść od wszystkich innych spraw o których myślałem.

Gorąco zapraszam wszystkich do śledzenia mojego profilu na Facebooku oraz do zaobserwowania mojego bloga by być na bieżąco ze wszystkimi nowymi postami.

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.