Ads Top

Moment Maker!


Witam, dziś napiszę Wam o herbacie, która odmieniła moje wieczory. Jest to herbata dostępna od kilku dni w Biedronce. Jej smak to szarlotka z cynamonem. Ma wspaniały aromat cynamonu, jest mocno cynamonowa. Bardzo mi ona przypadła do gustu, kojarzy mi się ze świętami, jej wspaniały zapach przypomina zapach ciasteczek cynamonowych, a sam powala. Nie jest ona słodka, lecz wręcz powiedział bym wykwintna, cynamon robi tutaj niezłą robotę. Od środy wypiłem już opakowanie 20 torebek, dziś kupiłem 2 nowe. Kosztuje ona 3.49, więc cena jak za ten smak jest znikoma. Polecam ją wszystkim serdecznie, idealna na długie wieczory, z pewnością umili Wam czas.

Zachęcam Was do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami.

2 komentarze:

  1. Ja niestety mam uczulenie na herbaty i w sumie na cynamon też, ale zrobiłaś mi ochotę na szarlotkę haha :D

    Zapraszam do mnie na KONKURS świąteczny! Nic nie kosztuję, dużo czasu nie zabiera, a nagrody są super!
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.