Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw - Dreaming #5


Hej! W tym tygodniu tematem przewodnim mojego  cyklu #poznawaj! Måns Zelmerlöw będzie piosenka pt. Dreaming. Utwór ten pochodzi tak jak poprzednie piosenki, o których pisałam w tym cyklu z pierwszej, debiutanckiej płyty. Piosenka ta jest taneczna, rytmiczna tak jak poprzednie utwóry, o których  miałam przyjemność pisać. 

                  FRAGMENT ORYGINALNEGO
               TEKSTU PIOSENKI:    
 I am dreaming, I'm believing
You can save my soul
I can still see you here with me
Nothing matters more

Dreaming I'm dreaming
I'm dreaming of you
The good times, the bad times
The bright and the blue
We had it all
But we lost it somehow
I want to come back now

Dreaming I'm dreaming
Forever of you
Lost here without you
Don't know what to do
My heart is broken
My head 'gainst the wall
There's no one to catch my fall

We are flying, I'm denying
Can't believe you're gone
I can't grasp it, memories flashes
What did I do wrong
                                                  FRAGMENT TŁUMACZENIA
                                                                PIOSENKI:
 Marzę, wierzę
Że możesz uchronić moją duszę
Wciąż widzę Ciebie, tutaj ze mną
Nic więcej się nie liczy

Marzę, ja marzę
Marzę o Tobie
O dobrych i złych czasach
O tych jaśniejszych i ciemniejszych
Mieliśmy wszystko
Ale w jakiś sposób to straciliśmy
Chcę aby znów powróciło

Marzę, ja marzę
Zawsze o Tobie
Bez Ciebie gubię się
Nie wiem co mam robić
Moje serce jest złamane
Moja głowa przeciwko ścianie
Nie ma nikogo kto by mnie złapał

My lecimy, ja zaprzeczam
Nie mogę uwierzyć że odeszłaś
Nie mogę tego uchwycić, wspomnienia przemykają
Gdzie popełniłem błąd

                                                 PIOSENKA ''DREAMING'':
 
                           

Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
                                 Facebook  Måns Zelmerlöw Power
                                 Instagram trynia.mans411_ 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.