Ads Top

Mejor Telenovela: Wybierz z nami najlepszą telenowelę - etap 5, FINAŁ

Plebiscyt ,,Mejor Telenovela” (tłum. ,,Najlepsza Telenowela”) trwa w najlepsze. Zapraszam na piąty, finałowy etap!
Dziś prezentujemy Wam 5 telenowel, które w poprzednim etapie dostały od Was najwięcej głosów! To właśnie spośród tych pięciu produkcji wybieramy jedną tą najlepszą!
5 TELENOWEL, KTÓRE WALCZĄ O MIANO TEJ NAJLEPSZEJ!
Moja nadzieja
Za głosem serca
Królowa serc
Nie igraj z aniołem
Zbuntowany anioł
Przez cały tydzień możecie głosować na jedną Wasza ulubioną telenowelę. Jeśli dodacie komentarz z tytułem swojej ulubionej telenoweli (zawartej na liście) dostanie ona dodatkowe punkty. W następnym poście poznamy zwycięski tytuł.
PAMIĘTAJCIE WASZE GŁOSY SĄ BARDZO WAŻNE!


Polub nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie
Facebook mmusicmonster
Instagram @mmusicmonster

20 komentarzy:

  1. Zbuntowany anioł

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbuntowany anioł

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dość Zbuntowanego anioła. Za dużo go. Mój typ Królowa serc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dość Zbuntowanego anioła. Za dużo go. Mój typ Królowa serc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Nadzieja :).:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja nadzieja ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja nadzieja ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Za głosem serca❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja nadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za głosem serca

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.