Ads Top

Top Artysta MusicMonster! Drugie głosowanie!

Witam Was serdecznie w kontynuacji głosowania na pierwszego Top Artystę MusicMonster! W pierwszym etapie Svala otrzymała od Was najmniej głosów, dlatego już jej nie ma z nami. Zostało już 4 artystów! Teraz poznacie nasze ulubione piosenki tej czwórki, oraz zagłosujecie na swoich faworytów, a z top 3 spotkacie się już w następnej części głosowania!

Enrique Iglesias
Moją ulubioną piosenką Enrique Iglesiasa jest ,,Bailando po hiszpańsku, nagrane z Descemer Bueno i Gente De Zona. Polubiłam ją dlatego, że przez jakiś czas towarzyszyła mi codziennie, kiedy oglądałam telenowele, ,,Królowa serc, której ,,Bailando jest piosenką przewodnią, ale nie tylko. Utwór jest bardzo rytmiczny, taneczny i świetnie wpada w ucho, poza tym głos Enrique jest nieziemski!

 Kasia Moś
Piosenka, która cały czas podbija moje serce to "Flashlight". Eurowizyjna propozycja Kasi, jest jakże nieeurowizyjnym kawałkiem, przepełnionym emocjami. Genialny głos Kasi i jej zdolności wokalne nie rzadko wywołują u mnie gęsią skórkę. Jest to przepiękna, mroczna ballada z przesłaniem.

 Mans Zelmerlow
Moją ulubioną piosenką jest piosenka Cara Mia . jest to piosenka z pierwszej debiutanckiej płyty Mansa. Każdy koncert nie może odbyć się bez tej piosenki. m.in Ta piosenka sprawiła, że Mans stał się w Polsce popularny. Utwór jest bardzo rytmiczny, taneczny .


 Shawn Mendes
Mercy. Jak większość piosenek Shawna zaczyna się niewinnie, aż z czasem ta borówka nabiera słodkiego smaku i granatowego koloru. Przyznam, że jest to jedna z tych piosenek, które słucham codziennie. Utwór wpada w ucho. 


Macie już swoje typy? To zagłosujcie😊.
Głosowanie potrwa 24 godziny! 

Dziękuje Wam za udział w głosowaniu, zachęcam do odwiedzenia naszego facebooka, gdzie znajduje się głosowanie reakcjami na Top Artystę.
Socialmedia:
instagram: @mmusicmonster
snapchat: kamonek56
facebook: MusicMonster

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.