Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw -Cara Mia #2


Witajcie w drugim poście o piosenkach Måns Zelmerlöw.  Dzisiejszy post będzie poświęcony piosence Cara Mia
Utwór ten pochodzi z pierwszej płyty  pt. Stand by for... i został wydany
28 lutego 2007 jako digital download oraz oficjalnie 5 marca 2007 roku w formacie CD. Tekst i muzyka samo jak piosenka Brother oh Brother zostały napisany  przez Fredrika Kempe i Henrika Wikströma.  Måns Zelmerlöw z piosenką Cara Mia startował w szwedzkim Melodifestivalenw 2007 roku. Piosenka ta zajęła wówczas trzecie miejsce. Utwór pokrył się platyną w Szwecji.  



                                  FRAGMENT ORYGINALNEGO 
                           TEKSTU PIOSENKI:
             Who's gonna love you?
Who's gonna take my place and stand by your side?
Kiss you and hold you
Console you when you cry?
I'll always love you, I know
Baby, don't go
Come closer, cara cara mia
Cara cara mia, love is all we need
I swear I'm never gonna leave you, cara cara mia
You're the one for me
When someone loves like I do
Dreams can come true
So tell me, tell me now
Oh, cara cara mia, cara cara mia
How can you leave me now?
Make me believe you
So hard for me to understand what went wrong
I've been so certain
Our love was always strong
Baby, we can't move apart
You're breaking my heart
        
             FRAGMENT TŁUMACZENIA 
  PIOSENKI:   
 Kto Cię będzie kochał?
Kto zajmie moje miejsce i stanie przy Twoim boku?
Całował Cię, trzymał Cię,
Pocieszał Cię kiedy płaczesz?

Będę zawsze Cię kochał, wiem to
Kochanie, nie odchodź

Podejdź bliżej, moja kochana,
Moja moja kochana, miłość jest wszystkim czego potrzebujemy
Przysięgam, nigdy Cię nie opuszczę moja moja kochana,
Jesteś dla mnie jedyną
Kiedy ktoś kocha tak jak ja
Sny mogą stać się prawdą
Więc powiedz mi, powiedz mi teraz
Och, moja moja droga, moja moja ukochana
Jak możesz mnie teraz zostawić?

Spraw bym Ci uwierzył
Zbyt ciężkie jest dla mnie do zrozumienia co poszło źle
Byłem taki pewny
Że nasza miłość była zawsze silna

Kochanie nie możemy się rozstać
Łamiesz moje serce
                                     WYSTĘP Z PIOSENKĄ
                                                  '' CARA MIA'':
                                        
                  
Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
                                 Facebook  Måns Zelmerlöw Power
                                 Instagram trynia.mans411_ 
           

1 komentarz:

  1. Dr.Agbazara Twoje zaklęcie zadziałało i sprowadziło mojego męża z powrotem do mnie. Dałeś mi wsparcie, kiedy czułam się beznadziejnie. Czuję się naprawdę błogosławiony, że znalazłem twój adres e-mail. Mam szczerą nadzieję, że inni podejmą ten skok wiary i pozwolą ci pomóc im, tak jak ty pomogłeś mi. Ci z was, którzy chcą się z nim skontaktować, kontaktują się z nim na jego adres e-mail: ( agbazara@gmail.com ) LUB WHATSAPP ( +2348104102662 ) nigdy nie żałuj kontaktu z nim… On jest w stanie przywrócić twoje relacje i problemy małżeńskie, tak jak zrobił to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.