Ads Top

,,Stare” przeboje nadal aktualne? Moje TOP 3 piosenek sprzed kilku lat - cz. 3

Cześć, witajcie! W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje Top 3 piosenek z ,,dawnych lat. No, może, nie aż tak dawnych. Często wracam do piosenek nawet ,,starszych ode mnie - ale jak to mówią - stare, ale jare. Za jakimi piosenkami szaleję? Przekonaj się sam! Może i Tobie przypadną do gustu, albo być może kiedyś ich słuchałeś. Dziś trochę polszczyzny. 
Miejsce 3

Gabriel Fleszar - Kroplą deszczu

Ta piosenka pochodzi z pierwszego, debiutanckiego albumu Gabriela - ,,Niespokojny”, z 1999 roku. Jest to najbardziej znany utwór tego artysty i chyba jedyny, który znam, ale bardzo lubię. Znam cały tekst, zresztą znam tekst wszystkich piosenek, które lubię. Teraz pomyśl, słyszałeś już gdzieś tę piosenkę?
"...Kroplą deszczu namaluję cię
A potem długo sam – sam w to nie uwierzę
Kroplą deszczu spłynie twoja twarz
W tej kropli będę ja – i z sobą mnie zabierzesz..."
Miejsce 2

PIN - Niekochanie 

Mam dwie ulubione piosenki tego zespołu. Postanowiłam, że w dzisiejszym poście zamieszczę właśnie tę. Uwielbiam romantyczne i smutne piosenki, a ta taka jest. Kilka tygodni temu przypomniał mi się ten zespół i kiedy zaczęłam słuchać jego utworów natknęłam się właśnie na ,,Niekochanie”. Pochodzi ona z albumu ,,Muzykoplastyka” z 2008 roku.
"...Samotne serca biją w nas,
i choć pragniemy siebie tak,
zachłannie,zachłannie.
Zgubieni na rozstaju dróg,
nie potrafimy wierzyć w cud,
bo tak łatwiej,tak łatwiej..."
Miejsce 1

Ivan Komarenko - Jej czarne oczy

Czas na mój ulubiony numer. Oczywiście, nie może być inaczej w ostatnich dniach opanowałam cały tekst - refren znałam, ale ze zwrotkami było inaczej. Jak byłam, małym dzieckiem to był to hit. Pamiętam jak śpiewałam ,,...jej piękne czarne oczy, śnią się czarne oczy...” do szczotki. To były czasy. Nie mogło zabraknąć tej piosenki w tym poście. Myślę, że pewnie i ty znasz chociaż trochę refrenu.
"...Jej piękne czarne oczy 
Śnią się czarne oczy 
Ich nie przeoczysz 
Wiem że nie 
Jej piękne czarne oczy 
Widzę czarne oczy 
To za mną kroczy 
Ze mną jest..."

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.