Ads Top

Nowa Moja Muzyka #5 Maroon 5

Witam Was serdecznie w kolejnym poście z serii Nowa Moja Muzyka. Dzisiejszy post poświęcony jest zespołowi Maroon 5. Jest to jeden z niewielu większych artystów, o których pisałem na blogu, ale ostatnio zakochałem się w twórczości tego zespołu. Mimo, że jest to jeden z najpopularniejszych zespołów, do pewnego czasu w ogóle go nie znałem, ale znałem, jak się okazało, ich piosenki, które często były grane w radiu. Jednak bardziej zainteresował mnie ten zespół, kiedy przypadkiem spotkałem się z piosenką "Maps" i właśnie to będzie pierwsza piosenka o której dzisiaj przeczytacie.
Świeżość, energia i rytmiczność piosenki jest opozycją do tekstu, który jest naprawdę głęboki i porusza serce i duszę. I to jest najlepsze w tej piosence, że bardzo trudny temat został potraktowany lekkim rytmem, przez co piosenka nie jest kolejną smutną balladą, lecz chwyta za serca nawet tych, którzy nie znają jej tekstu.
"Słyszę Twój głos w moich snach nocami
Ciężko oprzeć się pokusie
Bo coś dziwnego mną zawładnęło
I teraz nie mogę się po Tobie pozbierać"

I kolejna lekko zrealizowana piosenka o równie poruszającym tekście. Za te teksty pokochałem Maroon 5. I większość z nas myśli że piosenka "Sugar" jest kolejną wesołą piosenką, i ja też tak myślałem, do momentu wczytania się w tekst.
"Nie chcę potrzebować twojej miłości
Chcę się tylko w niej zanurzyć
I zabija mnie to, kiedy jesteś daleko"


 
Dziękuję za chwilę poświęconą tej zniewalającej piosnce i artystce. Jeśli Ci się podobało to zachęcam do zostawienia komentarza oraz zaobserwowania tego bloga lub strony na Facebooku, a na pewno nie przegapisz kolejnych postów! Zapraszam również na nasz Instagram.

4 komentarze:

  1. Maroon 5 słuchałam wiele lat temu, widzę że wraca do łask to super :) Świetny post. Pozdrawiam, Aleksandra z bukku-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Maroon 5 jest super. A ich ,,Animals" to jeden z moich ulubionych kawałków do grania na gitarze :D.
    Pozdrawiam,Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, tyle że słuchać "Animals", równie świetny kawałek :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.