Ads Top

[FOTORELACJA] BlogWiec ~ 4 Dzień ~ LEDNICA 2017!

Witam Was serdecznie w 4 dniu BlogWieca! Dzisiaj zobaczycie fotorelację ze spotkania młodych na Polach Lednickich w którym uczestniczyłem w tą sobotę! Będzie to specyficzny post, bo nie będzie tutaj tekstu, oprócz tego sowa wstępu. Jeżeli kiedykolwiek będziecie mieli możliwość to naprawdę z całego serca polecam Wam wybranie się na to wydarzenie. Ja byłem tam już drugi rok z rzędu, i będę jeszcze na pewno wiele razy! Jest to niezapomniane przeżycie, o którym nie da się opowiedzieć, to trzeba przeżyć!














Dzisiejszą piosenką dnia jest nic innego niż utwór Siewców Lednicy  "Idź i kochaj", czyli hymn tegorocznej Lednicy! Od dziś już zawsze będzie mi się on kojarzył ze słońcem!


To wszystko w dzisiejszym BlogWiecu! Zapraszam już jutro na następny post z serii! Żeby go nie przegapić zachęcam do zaobserwowania tego bloga lub strony na Facebooku! Z mojej strony to wszystko, a Wam jeśli się podobał ten post zostaje tylko uhonorowanie go komentarzem! 
Pozdrawiam, Kamil

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.