Ads Top

Piosenki mojego dzieciństwa! ~ BlogWiec ~ Dzień 12

Witam Was serdecznie w dzisiejszym BlogWiecu! Dziś Wam przedstawię 3 piosenki Eurowizyjne, które pamiętam z dzieciństwa! Zapraszam! 


Pierwszą piosenką  jest "Je Ne Sais Quoi", czyli piosenka, która reprezentowała Islandię w 2010 roku! Nie wiem dlaczego właśnie ten utwór utkwił w mojej pamięci, ale zawsze do niego chętnie wracam. Pochodzi on z 'mojej pierwszej Eurowizji'. Wtedy wygrała Lena, ale hitem na moim podwórku była właśnie ta piosenka. Hitem podwórka była również piosenka Jedward "Lipstick", czyli utwór i wykonawca bardzo rozpoznawalny wśród Eurowizyjnych hitów. Jakże by inaczej mogło być, bez duetu, tym razem z Irlandii. Bardzo zwariowana piosenka, ale teraz nie za często do niej wracam. Trzecią jest utwór Leny z 2011 roku, czyli "Taken By A Stranger". Ten utwór towarzyszy mi od dzieciństwa, do dzisiaj. Wtedy doceniałem go za dziwny klimat, teraz, już całkiem na poważnie, za geniusz tego utworu. Nie będę tutaj zbyt dużo pisał, ponieważ już wkrótce kolejny post z serii Nowa Moja Muzyka i tam przeczytacie więcej na ten temat! 


Na koniec chciałbym Was jeszcze zaprosić do posłuchania dzisiejszej piosenki dnia, którą jest wcześniej wspomniany utwór "Je Ne Sais Quoi". Piosenka jest bardzo słoneczna! Zapraszam do posłuchania:
 
 
To wszystko w dzisiejszym BlogWiecu! Zapraszam już jutro na następny post z serii! Żeby go nie przegapić zachęcam do zaobserwowania tego bloga lub strony na Facebooku! Z mojej strony to wszystko, a Wam jeśli się podobał ten post zostaje tylko uhonorowanie go komentarzem!
Pozdrawiam, Kamil
 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.