Ads Top

Kawałki na lato

Witajcie w kolejnym poście. Z tej strony Carolina. Dziś o piosenkach na wakacje 2017!
Jak co roku, różne gwiazdy wydają kolejne utwory. Nie zawsze, wszystkie, odnoszą sukces, ale zawsze pojawią się takie, bez których nie może odbyć żadna letnia impreza. Dziś piosenki, które mi na pewno będą towarzyszyć przez najbliższe dwa miesiące, a nawet i dłużej.
Zaczynamy!

10. Kayah - Po Co? ft. Idan Raichel
9. Ricky Martin - Vente Pa' Ca ft. Maluma
8. Robin Bengtsson - I Can't Go On
7. Grzegorz Hyży - O Pani!
6. LP - When We're High
5. Enrique Iglesias - Subeme La Radio ft. Descemer Bueno, Zion & Lennox
4. Alvaro Soler - Animal
3. Sunstroke Project - Hey Mamma
2. Shakira - Me Enamoré
1. Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee


Myślę, że nie ma co rozpisywać się przy tych utworach - naciśnijcie na tytuł i posłuchajcie! A Wy? Przy jakich piosenkach będziecie spędzać tegoroczne wakacje?

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam " I can't go on". Nawet ustawiłam go sobie jako dzwonek w telefonie. Zdecydowanie mój numer 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam " I can't go on". Nawet ustawiłam go sobie jako dzwonek w telefonie. Zdecydowanie mój numer 1 :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.