Ads Top

Piosenki, bez których nie obyło się podczas wakacji 2016 - cz.2

Witajcie w drugiej części postu zatytułowanego ,,Piosenki, bez których nie obyło się podczas wakacji 2016”.
Dziś, po raz kolejny zaprezentuję Wam kilkanaście piosenek, które słuchałam przez ubiegłe wakacje. Bez wątpienia Wy też je znacie, a jak nie - to poznacie.
Lato 2016 było bogate w różne świetne utworu. Przedstawię Wam te, które były grane w radiu, a także  te, których niestety, a może i stety - rzadko, a prawie w cale nie słyszeliśmy w polskich rozgłośniach radiowych.
15. Bastille - Good Grief 
14. OneRepublic - Kids
13. Beata - Upiłam Się Tobą
12. Andy Black - We Don’t Have To Dance
11. Sigma - Cry ft. Take That
10. Polina - Little Babylon
9. Filatov & Karas – Tell It To My Heart
8. Rag'n'Bone Man - Human
7. Michał Szpak - Color Of Your Life
6. LP - Lost On You
Reszta piosenek za tydzień! Jak Wam się podobają wyżej przedstawione? Słyszeliście je już? Jakie utwory Wam kojarzą się z wakacjami 2016?
Nie zostaną zaprezentowane tu wszystkie piosenki, które były grane w radiu podczas wakacji 2016. Przedstawię tu tylko te, które ja najbardziej zapamiętałam, i które ja słuchałam. Proszę nie sugerować się numerami umieszczonymi obok wykonawców, mają one charakter wyliczeniowy.
Carolina

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.