Ads Top

,,Stare” przeboje nadal aktualne? Moje TOP 3 piosenek sprzed kilku lat - cz. 2


Cześć, witajcie! W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje Top 3 piosenek z ,,dawnych lat. No, może, nie aż tak dawnych. Często wracam do piosenek nawet ,,starszych ode mnie - ale jak to mówią - stare, ale jare. Za jakimi piosenkami szaleję? Przekonaj się sam! Może i Tobie przypadną do gustu, albo być może kiedyś ich słuchałeś.
Miejsce 3
Robbie Williams - Angels
Kolejny, mój ulubiony numer od Robbie'go. Któż go nie słyszał? A jeśli nie to czas go posłuchać. Pochodzi on z albumu z 1997 roku, pt.: ,,Life Thru a Lens. Piosenka zdobyła nagrody Brit Award: Najlepszy singiel brytyjski i BRITs25: Najlepsza brytyjska piosenka. 
'So when I'm lying in my bed 
Thoughts running through my head 
And I feel the love is dead 
I'm loving angels instead...'
Miejsce 2
Survivor - Eye Of The Tiger
Utwór pochodzi z albumu grupy - ,,Eye of the Tigerz 1982 roku. Uwielbiam ten rockowy numer. Jest tak rytmiczny, że kiedy tylko leci w radiu podkręcam odbiornik i na cały głos krzyczę ,,the eye of the tiger!
'Risin' up, back on the street 
Did my time, took my chances 
Went the distance, now I'm back on my feet 
Just a man and his will to survive' 
Miejsce 1
George Michael - Careless Whisper
Piosenka pochodzi z albumu o tym samym tytule, z 1984 roku. Uwielbiam ten grający saksofon. Ja od jakiegoś czasu też uczęszczam na lekcje gry na tym instrumencie i nie ukrywam, że chcę nauczyć się tego momentu - jak w tej piosence. Często kiedy moja siostra prosi mnie, abym włączyła jakąś piosenkę wybieram ,,Careless Whisper. To taka romantyczna nuta. Uwielbiam George'a!
'I'm never gonna dance again, 
Guilty feet have got no rhythm. 
Though it's easy to pretend, 
I know you're not a fool. 
Should have known better than to cheat a friend, 
And waste the chance that I'd been given. 
So I'm never gonna dance again, 
The way I danced with you' 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.