Ads Top

Piosenki, bez których nie obyło się podczas wakacji 2016 - cz.1

Witajcie w pierwszej części postu zatytułowanego ,,Piosenki, bez których nie obyło się podczas wakacji 2016”.
Przez ten i dwa kolejne posty zaprezentuję Wam kilkanaście piosenek, które słuchałam przez ubiegłe wakacje. Bez wątpienia Wy też je znacie, a jak nie - to poznacie.
Lato 2016 było bogate w różne świetne utworu. Przedstawię Wam te, które były grane w radiu, a także  te, których niestety, a może i stety - rzadko, a prawie w cale nie słyszeliśmy w polskich rozgłośniach radiowych.
25. Mahmut Orhan - Feel feat. Sena Sener
24. Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval
23. Sylwia Grzeszczak - Tamta dziewczyna 
22. C-BooL - Never Go Away
21. Poli Genova - If Love Was A Crime
20. Sergey Lazarev - You are the only one
19. BeMy - Oxygen
18. RedOne - Don't You Need Somebody 
17. OneRepublic - Wherever I Go
16. Lil Wayne - Sucker for Pain Wiz Khalifa & Imagine Dragons
Reszta piosenek za tydzień! Jak Wam się podobają wyżej przedstawione? Słyszeliście je już? Jakie utwory Wam kojarzą się z wakacjami 2016?
Nie zostaną zaprezentowane tu wszystkie piosenki, które były grane w radiu podczas wakacji 2016. Przedstawię tu tylko te, które ja najbardziej zapamiętałam, i które ja słuchałam. Proszę nie sugerować się numerami umieszczonymi obok wykonawców, mają one charakter wyliczeniowy.
Carolina

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.