Ads Top

Moje TOP piosenek #5 | Eurowizja 2017

Witajcie w nowym poście. Dziś cofniemy się do maja tego roku, a co było w maju? Oczywiście mój ulubiony Konkurs Piosenki Eurowizji. W dzisiejszym poście przedstawię Wam 5 piosenek, które najbardziej zapadły mi w pamięć i do których często wracam.
Na początek może coś co łączy te piosenki. Oczywiście - brały udział w Eurowizji i reprezentowały poszczególne kraje. Zaczynamy!
Miejsce 5

Francesco Gabbani - Occidentali's Karma

Jeden z faworytów tegorocznego Konkursu, ostatecznie zajął wysokie 6 miejsce z piosenką ,,Occidentali’s Karma, Francesco Gabbani reprezentował Włochy. Bardzo spodobał mi się głos artysty, a piosenka jest bardzo rytmiczna i co jak co wpada w ucho. Choreografia i goryl też są ciekawe!
Lezioni di Nirvana
C’è il Buddha in fila indiana
Per tutti un’ora d’aria, di gloria.
La folla grida un mantra
L’evoluzione inciampa
La scimmia nuda balla
Occidentali’s Karma

Miejsce 4

Blanche - City Lights

Piękna wokalista, która reprezentowała Belgię. Ciekawy wokal i muzyka. Artystka wystąpiła w pierwszym półfinale, gdzie zajęła czwarte  miejsce i awansowała do finału, w którym zajęła także wysokie - 4  miejsce.
Miejsce 3

Alma - Requiem

Reprezentantka z Francji. Jedna z pierwszych tegorocznych, eurowizyjnych piosenek, które wpadły mi w ucho. Jednak coś w tym jest, że francuskie piosenki mają coś w sobie. Zdecydowanie podoba mi się oryginalna wersja, w całości po francusku. Piękna wokalista z świetnym głosem. Zajęła 12 miejsce w finale.
Embrasse-moi, dis-moi que tu m’aimes
Fais-moi sourire au beau milieu d’un requiem
Embrasse-moi, dis-moi que tu m’aimes
Fais-moi danser jusqu’à ce que le temps nous reprenne
Ce qu’il a donné
Miejsce 2

JOWST - Grab The Moment

Po występie w półfinale od razu spodobał mi się ten zespół. Zupełnie coś innego. Nie żadna ballada, nie żadna spokojna nuta. Ciekawa aranżacja i głos wokalisty. Wystąpili w drugim półfinale, w którym zajęli piąte miejsce i awansowali do finału, w którym zajęli wysokie 10 miejsce.
Miejsce 1

Sunstroke Project - Hey Mamma

Czas na mój numer jeden, ale muszę przyznać, że ten utwór spodobał mi się dopiero po pierwszym półfinale, w którym ta mołdawska grupa zajęła drugie miejsce i awansowała do finału, w którym zajęła 3 miejsce! To właśnie dzięki Sergeyowi Stepanovi - ,,epickiemu saksofoniście upewniłam, że saksofon bardzo mi się podoba i zaczęłam na nim grać. Hey Mamma!
Hey, hey you
You will never hide what you think of me
I see your clue
Know, you worry, but it don`t meant to be
Hey, hey you
It`s your girl and maybe should sleep at home
But i`ll steal her alone

Jak Tobie podobają się te piosenki? Znasz je? Lubisz? Podziel się swoją opinią i tytułami tegorocznych, eurowizyjnych utworów, które Ci przypadły do gustu.
Polub nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie
Facebook mmusicmonster
Instagram @mmusicmonster

2 komentarze:

  1. 5. Włochy - okropna piosenka, nienawidzę, nawet ten goryl nie ratował utworu. Moje 24 miejsce w finale.
    4. Belgia - świetny głos, piosenka i niesamowita choreografia! Nie obraził bym się, jakby Belgia w tym roku wygrała. Moje 4 miejsce w finale.
    3. Francja - kocham ten utwór i ten język! - podobnie jak w przypadku Belgii - nie obraził bym się, jakby Francja w tym roku wygrała. Moje 5 miejsce w finale.
    2. Norwegia - Jeden z utworów, który nie podobał mi się na początku. Powiem tyle - fajna nuta. Moje 12 miejsce w finale.
    1. Mołdawia - Tak, jak Norwegia. Moje 10 miejsce w finale.

    MOJE TOP 5 FINAŁU
    5. Francja
    4. Belgia
    3. Wielka Brytania
    2. Polska
    1. Bułgaria

    Piosenki, które powinny być w finale, a nie były (najlepsze) - Albania, Gruzja, Serbia, Macedonia, Szwarcaria

    Piosenki, które nie powinny być w finale, a były - Portugalia, Rumunia, Australia, Austria, Chorwacja

    PS. FAJNY BLOG :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.