Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw - Please Me #10


Witam Was Kochani w dziesiątym poście z serii #poznawaj!. Dzisiaj przedstawiam Wam piosenkę pt. Please me. Do tego utworu tekst napisali, muzykę skomponowali Måns Zelmerlöw, Niklas Edberger, Henrik Wikström.

                                                                  FRAGMENT ORYGINALNEGO     
      TEKSTU PIOSENKI:


Can't go on complaining about
What should be done, I come undone
Life's to short to fight about what's right
Sometimes I wonder why you make me high
You make me fly, must be the tears in your eyes

A message to the gods again
Another twisted mind
I can't rely, sane am I?
I'll touch the sky

Please me, don't try to break free
Look what you've made me
Not falling apart
Please me, ain't gonna be easy
Come on and tasted me
A piece of my heart

The clouds are closing in and
I decide to run, what's done is done
In the middle of the night, no use to fight
Tears are falling, hell is calling, my head is sour
I've reached the door
No looking back she'll be alright

A message to the gods again
Another twisted mind
I can't rely, sane am I?
I'll touch the sky 



FRAGMENT TŁUMACZENIA   
PIOSENKI:

 Nie potrafie ciągle tłumaczyć,
co powinno być zrobione
Przychodze to rozwiązać.
Życie jest zbyt krótkie by walczyć
o to co jest prawdą.
Czasami się zastanawiam
dlaczego wznosisz mni, sprawiasz,że latam.
To muszą byc łzy w twoich oczach.

Ponowna wiadomość do bogów,
Inne zakręcone myśli,
Nie mogę wierzyć,
Czy jestem rozsądny?
Dotknę nieba.

Refren: Spraw mi przyjemność, nie próbuj się uwolnić
Spójrz,że uczyniłaś mnie nie rozpadającego się
Spraw mi przyjemność
To nie może być łatwe
Przyjdź i zasmakuj mnie,
części mojego serca.

Chmury zbliżają się
i decyduję się biec
co zrobiono jest zrobione.
W śródku nocy bez użycia walki.
Łzy płyną, piekło mnie woła
Moja głowa wznosi się.
Dotarłem do drzwi
Bez oglądania się za siebie,
z nią będzie wszystko w porządku.


 PIOSENKA 
'' Please Me''


Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
     Facebook  Måns Zelmerlöw Power
Instagram trynia.mans411_ 
 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.