Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw - Paradise #8


Witajcie Kochani! To już ósmy post o piosenkach  Måns Zelmerlöw. W tym tygodniu post będzie o utworze pt. Paradise.  Piosenka tak jak siedem poprzednich piosenek  pochodzi z płyty pt. Stand by for....  Tekst i muzyka do tej piosenki zostały napisane przez Måns Zelmerlöw, Anders Bagge, Peter Sjöström. 
                                                          
                                                      FRAGMENT ORYGINALNEGO     
      TEKSTU PIOSENKI:      


Violently, falling for destiny
It should be you and me
Riding horizons, invisibly
Creating a harmony
A path for you and me
The world's at our feet

So come fly
Welcome to my paradise
Where the heaven ends
That's where love begins
Don't cry
Welcome to my paradise
Feel your loving grace
In your warm embrace

I believe, I was destined
To be with you, to fight for you
To die for you, reminding me
Will you set me free
Your love is mine to keep
I'll never loose you 



FRAGMENT TŁUMACZENIA   
PIOSENKI:

 Gwałtowanie, spadając dla przeznaczenia
To powinno być ty i ja
Przemierzając horyzonty, niewidzialnie
Tworzyc harmonię.
Ścieżka dla ciebie i mnie
Świat leży u twoich stóp

Więc lataj
Witam w moim raju
Gdzie niebo się kończy
Gdzie miłość się zaczyna
Nie płacz
Witam w moim raju
Poczuj łaskę miłości
W twoich objęciach

Wierzę że byłem przenaczony
By być z Tobą, by walczyć dla ciebie
By umrzeć dla ciebie, przypomij mi
Pozostawisz mnie wolnym
Twoja miłość jest moją by się trzymać
Nigdy nie mogę Cię stracić

 PIOSENKA 
'' Paradise''



Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
     Facebook  Måns Zelmerlöw Power
Instagram trynia.mans411_ 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.