Ads Top

Dwa miesiące przed świętami! Rocznica bloga!

Witam Was w dzisiejszym poście. Święta zbliżają się nieuniknione, a z dnia na dzień jest już coraz bliżej do nich. Tyle że zostały jeszcze dwa miesiące, a świąteczna magia zaczyna nas powoli otaczać, a niektórzy mogą powiedzieć, że nawet osacza. Jeśli chodzi o mnie, to ja się nie mogę doczekać już tych świątecznych dekoracji we wszystkich sklepach. Jak na razie możemy zobaczyć masę produktów w świątecznych opakowaniach. Ale są też akcenty mocniejsze, w RTV EURO AGD na bramkach jest już duży wizerunek mikołaja, a w Kicku jest duży wybór dekoracji świątecznych. Ja w minionym tygodniu poczyniłem kolejne zakupy świąteczne. Dodam, że pierwsze robiłem już w wakacje. Tym razem kupiłem świeczki, których nigdy za dużo, tych jednak nie zamierzam zapalać, będą one jedynie dekoracją, czyli spełnią moją ulubioną funkcję.

Myślicie, że jest jeszcze zbyt wcześnie? Jeszcze nie tak dawno cieszyłem się, że zostało tylko 80 dni do świąt, teraz, jakby kilka dni później, a już tylko 56, te dwa tygodnie przeleciały tak szybko, że nie zdążyłem się zorientować, że już minęły. Dni się już robią coraz krótsze, i ja jestem jedną z tych osób, które lubią wstawać rano do szkoły tylko w tym okresie, ponieważ jest ciemno i jest taki świąteczny klimat, ja bardzo lubię tą ciemność, i jak dla mnie jest pierwszą oznaką zbliżających się świąt. Moje ulubione jest i tak wychodzenie z domu, jak jest jeszcze ciemno, i wracanie do niego już po zmroku.

Dziś właśnie mija równy rok odkąd założyłem tego bloga. Pierwszym dłuższym postem tutaj, był post " Świąteczny klimat dwa miesiące wcześniej", dlatego też zacząłem właśnie od poruszenia tego samego tematu - rok później. Ten rok zaowocował w prawie 130 tysięcy wyświetleń, jest Was z nami ponad 500 na Facebooku i bloggerze, za co serdecznie dziękujemy, bo to również Wy tworzycie ten muzyczny kącik. Przez ten rok opublikowaliśmy ponad 380 postów, czyli zapełniliśmy średnio każdy dzień naszą obecnością! Przez ten rok pokonaliśmy długą drogę, przez kilka różnych wyglądów strony. Z MonsterBlogMy przerodziliśmy się w MusicMonster. Do naszej załogi dołączyło 6 osób, z czego 4 współpracuje razem z nami do tej pory. Dziękuję wszystkim autorom za czas i serce włożone w każde słowo tutaj, to Wy zrobiliście tutaj największą robotę! Na koniec pragnę życzyć sobie i Wam żeby ten kolejny rok równie dobrze zaowocował jak ten! DZIĘKUJEMY!

35 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia z okazji roku działalności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za tym, że robi się ciemno tak szybko. Znacznie bardziej wolę lato i wiosnę. Ale oczywiście kocham święta- nie mam jeszcze za sobą pierwszych świątecznych zakupów, ale myślę, że już niedługo wybiorę się na takie :* pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tej pory roku a trąbienie o gwiazdce jeszcze przed 1 listopada jest sztucznie napędzane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twoje zdanie, ja świąt nie mogę się już doczekać od 1 września. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Po raz pierwszy trafiłam na blog i już widzę, że muszę się tu trochę rozgościć :) Gratuluję sukcesu i trzymam kciuki za kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Oby blogowanie trwało dużo dłużej ;)
    Święta Bożego Narodzenia są moimi ulubionymi świętami,ale z roku na rok ludzie coraz bardziej szaleją na tym punkcie. Będąc w galeriach widzę jeden wielki pościg,a nie o to chodzi w świętach,prawda? Mi najbardziej zależy na spotkaniu się z rodziną. Chociaż szczerze mówiąc sama zaczęłam ostatnio zastanawiać się nad prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze powiedziane, wiadomo że najważniejsze jest narodzenie się Jezusa, jednak dla mnie bez tej otoczki nie było by takich samych świąt. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja nie lubię świętować Bożego Narodzenia tak wcześnie - mam wrażenie, że święta tracą przez to swój urok...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, ale jak dla mnie to nigdy nie jest zbyt wcześnie, jestem uzależniony od świątecznych pierdółek :P Pozdrawiam

      Usuń
  7. Hmm, w pewnym sensie też lubię klimat świąt, ale gdy dochodziło co do czego, nie czułam większej rewelacji. Chyba, że w dzieciństwie. Teraz myślę, że będąc od września poza domem, z pewnością docenię chwile spędzone z rodziną... o to w tym wszystkim w końcu chodzi :) po długiej rozłące, święta smakują najlepiej.
    I powodzenia w dalszej działalności na blogu! Też prowadzę rok, ale od października. Mam wrażenie, że o wiele dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i również życzę powodzenia! Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Serdecznie gratuluję rocznicy! :)
    Ja nie lubię, kiedy wcześnie robi się ciemno. Stanowczo wolę lato, ale święta uwielbiam! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie magia świąteczna uwodzi dopiero na początku grudnia :) wtedy czuję tę moc :) zaś post ciekawy :) i życzę dalszego powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, gratuluję. Jesteś naprawdę wytrwały. To prawda, tego roku wyjątkowo wcześnie nastał świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się jeszcze nie wczuwam w klimat Świąt. Najpierw 1 listopada, później 11.11 i rogalowe święto, a po nim można zacząć odliczanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej się przygotować do świąt przechodząc przez inne święta! Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Gratuluję tak wspaniałych wyników ;) osobiście powoli zaczynam kupowanie prezentów dla bliskich.
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Powodzenia w 'polowaniu na prezenty'. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Uwielbiam święta! Świetny post! Pozdrawiam ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, oby kolejne rocznice z coraz większą ilością czytających :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że jesienna aura a szczególnie ta, którą mogę obserwowa ostatnio bardzo mi nie odpowiada, to czas przedświąteczny bardzo lubie. Dekoracje świąteczne, bombki, ciasteczka korzenne wprowadzają w atmosferę tego magicznego czasu :)
    ps. gratulacje rocznicowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest już pokaźna warstwa śniegu, więc czuję te święta! Nie mogę się już doczekać, a tu jeszcze 55 dni! Pozdrawiam

      Usuń
  16. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.