Ads Top

Zaczyna się już powoli świąteczna atmosfera!

Witam Was w dzisiejszym poście, i nie, nie pomyliłem się z nazwą. Jak wiecie, lub teraz to sobie uświadamiacie, to do świąt zostało jeszcze 77 dni. I nic by w tym temacie nie było dziwnego, gdyby nie fakt, że magia świąt już się powoli pojawia, i że już kilka świątecznych akcentów jest wokół nas. Zacznę od tego, co się pojawiło pierwsze w tym temacie. Zapraszam Was do zapoznania się z najnowszą ofertą Lidla, gdzie na pierwszej stronie gazetki możemy dostrzec promocję na pościel. Jednak zaciekawił mnie jej wzór, zresztą zobaczcie sami.

Czy nie przypomniała się Wam ta przedświąteczna sklepowa gorączka z przed roku? Bo mi tak. Ale to był dopiero początek. Następnym akcentem, który wywołał uśmiech na mojej twarzy był filmik na YouTube, najpopularniejszej vlogmasowej youtuberki MoreZoelli. Był to vlog i haul, pierwszy który oglądałem z takim bananem na twarzy. Zobaczcie go sami: 


A dla tych, którzy nie mają czasu lub chęci na oglądanie jest tutaj kilka kadrów z filmu:


Już odczuliście tą atmosferę, która wkrótce się pojawi wszędzie, jeszcze nie? Pora na trzeci akcent, najmocniejszy ze wszystkich, zobaczcie na jaki post trafiłem przeglądając Facebooka: 

Bo to już jest konkretny asortyment świąteczny, Lidl tutaj zostaje daleko z tyłu. Bo przecież dlaczego by nie zacząć oferty świątecznej w październiku? Ja na pewno bym coś kupił. Ale teraz się nasuwa myśl rozpoczęcia tematu komercjalizacji świąt, ale to już temat na odrębny post. A więc to jak na razie wszystko, ale mam oczy szeroko otwarte i gdy zobaczę kolejne świąteczne akcenty to dam Wam znać. 

A co Wy sądzicie o przedwcześnie rozpoczętych świętach, a może spotkaliście się już z innymi świątecznymi akcentami? Dajcie znać w komentarzu.

22 komentarze:

  1. Jak dla mnie wprowadzanie asortymentu świątecznego sprawia że święta tracą już magię. Mówi sie o nich przez bite trzy miesiące i niektórzy mają ich już dosyć.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale tylko z jednej strony, bo z drugiej nie mogę się doczekać i chcę czuć tę magię!

      Usuń
  2. Mogliby poczekać i po Wszystkich Świętych ruszyć... niedługo zaczną w okolicach Wielkanocy wykładać Mikołaje, coś czuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, sezon świąteczny się nawet nie będzie kończył.

      Usuń
  3. Ja swój sezon świąteczny zaczynam wraz z początkiem adwentu, pozdrawiam :)
    malaiduzamaluda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam święta, te ozdoby itd ale dla mnie to już totalne przegięcie, że w wrześniu mamy już świąteczne rzeczy, temu stanowczo mówię nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobre podejście, wtedy święta zyskają na wartości w odpowiednim czasie.

      Usuń
  5. Byłam świadkiem, gdy świąteczne ozdoby były wystawione już w we wrześniu co wydawało się bardzo dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No we wrześniu to jeszcze bym tego nie ruszał, bo jest bardziej wakacyjnie, dopiero październik/listopad jak jest już ta jesienna atmosfera, i wszyscy powoli zaczynają myśleć o zbliżających się świętach.

      Usuń
  6. zoella zawsze jest świąteczna. a pościel super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MoreZoella jest osobą podobnie zwariowaną na punkcie świąt jak ja :D

      Usuń
  7. Moja żona jest ogromną fanką Zoelli , Może i ja się w końcu zbiorę i obejrzę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę trzeba się zebrać bo jej vlogi trwają po 30 minut, ale i tak warto! Pozdrawiam

      Usuń
  8. Vlogi Zoelli oglądam na bieżąco, więc już widziałam ten ogromny, świąteczny Haul. Zapewne w nowym domu pojawi się u niej kilka rożnych tematycznie choinek - tym bardziej, że jak zwróciła uwagę "Sufity są wyżej, więc i choinki mogą być w tym roku pokaźniejsze".
    Ja tam poczekam jeszcze ze świątecznym szaleństwem, chociaż do końcówki listopada :D

    PS Mąż, Makovski Buduje ma rację - jestem fanką! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też na to zwróciłem uwagę, i bardzo dobrze jeszcze przyjemniej będzie się oglądało jej vlogi a szczególnie vlogmasy, których się już nie mogę doczekać! A co do świątecznego szaleństwa, to zapewne lepiej będzie poczekać i mieć później magicznie w mieszkaniu, niż zacząć już teraz i nie poczuć różnicy w grudniu.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Uwielbiam święta i ich klimat, choć wolałabym nie wprowadzać go za wcześnie, by do niego nie przywyknąć. Uważam, że na początek listopada to powinny być pierwsze oznaki typu reklamy, czy vlogi, ale też co za dużo to nie zdrowo :) Za to grudzień powinien cały być magiczny. Zapraszam do siebie! http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham planować święta, ale w GRUDNIU, a przez to, że w sklepach zaczynają się święta we wrześniu - psują mi całą zabawę. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. to tak , już nawet w jakis sklepie można kupić lapki choinkowe

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nic, teraz już się zaczyna sezon na choinki

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.