Ads Top

#poznawaj! Måns Zelmerlöw - The Prayer #7


Jest to już siódma piosenka z płyty Stand by for.  Utwór nosi tytuł  The Prayer.  Kompozytorem tej piosenki jest Peter Bladh, natomiast producentami są Mats Nyman i Peter Bladh.

                                               FRAGMENT ORYGINALNEGO
                                                           TEKSTU PIOSENKI:   
Hear me calling, I'm free falling
What is wrong and right now
Lord I need some light now
Show me, am I living a lie
Was it all for glory
That I wrote my story

I've been trying
Always fighting
Thought it made me stronger
Now I fight no longer

There's a boy I used to know
He was different from me
There was nothing that he
Thought he couldn't do, no no
There's this boy I used to see
Now I see him no more
If he's gone forever
I don't wanna know

Don't know when it really started
Was it my one way out
From the broken hearted
Growing older made me colder
As I lost direction
Struggling for perfection 
 FRAGMENT TŁUMACZENIA
PIOSENKI:
 .Usłysz moje wołanie, wolny upadam.
Co jest teraz złe a co właściwe?
Panie, potrzebuję teraz jakiegoś światła.
Pokaż mi, czy żyję w kłamstwie.
To było wszystko dla chwały, to,że napisałem moja historię?

Zawsze próbowałem walczyć
Myśląc,że to uczyni mnie silniejszym.
Teraz już dłużej nie walczę.

Refren:
To był chłopiec,którego znałem.
On był inny niż ja.
Nie było niczego, co myślał, że nie mógłby zrobić
To ten chłopak, którego widywałem.
Teraz już dłużej go nie widuję.
Jeśli odszedł na zawsze,
Nie chcę wiedzieć.

2.Nie wiem kiedy to sie naprawdę zaczęło.
Czy to było moje jedyne wyjście ze złamanego serca?
Dorastanie uczyniło mnie zimniejszym
Kiedy straciłem władzę, szarpiący sie o doskonałość.
PIOSENKA
''The Prayer''




Polub Måns Zelmerlöw Power na Facebooku i zaobserwuj na instagramie
     Facebook  Måns Zelmerlöw Power
Instagram trynia.mans411_ 

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej piosence :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Natko,
      To jest mało znana piosenka z pierwszej płyty pt. ''Stand by for...''.

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.