Ads Top

Moje TOP piosenek #6 | październik

Witajcie! W dzisiejszym poście przedstawię Wam 4 piosenki, które usłyszałam w październiku, które moim zdaniem są fajne i warte posłuchanie. Jednym słowem, te które mi się podobają!
Na początek może coś co łączy te piosenki. Hmm...chyba nic, no nie, może fakt, że towarzyszyły mi przez ten miesiąc. Prawdą jest też, że te piosenki niekoniecznie zostały wydane w październiku, tylko po prostu ja odkryłam je dopiero w tym miesiącu i zaczęłam je słuchać. Zaczynamy!
Numer 4

U2 - You’re The Best Thing About Me

Piosenka została we wrześniu tego roku, a więc całkiem nie dawno. Co mi się w niej spodobało? Dźwięk gitary, a przede wszystkim to, że bardzo szybko wpadła mi w ucho. Czy ktoś nie słyszał czegoś z repertuaru U2? Jeśli nie to polecam posłuchać ich najnowszą piosenkę!
Numer 3

Welshly Arms - Legendary

Ta piosenka została wydana już w 2016 roku, kilka miesięcy temu - w czerwcu, pojawił się do niej oficjalny teledysk. Niestety tak już jest, że niektóre piosenki słyszymy z wielkim opóźnieniem. Tak jak to w moim przypadku utwór ,,Legendaryusłyszałam dopiero w tym miesiącu. 
'...Cause we're gonna be legends 
Gonna get their attention

What we're doing here ain't just scary
It's about to be legendary...'
Numer 2

Thirty Seconds To Mars - Walk On Water

Piosenka ukazała się w sierpniu tego roku. Niedawno coś obiło mi się o uszy, że niedługo ma pojawić się do niej oficjalny teledysk. Czekam z niecierpliwieniem. Mój klimat. Nic specjalnego. ,,Czy wierzysz, że możesz chodzić po wodzie?
'...Can you even see what you're fighting for?

Bloodlust and a holy war
Listen up, hear the patriots shout:
"Times are changing"
In the end, the choice was clear
Take a shot in the face of fear
Fist up in the fiery light
Times are changing...'
Numer 1

Hurts - Ready to Go

Bardzo lubię zespół Hurts, już wkrótce zagrają w Polsce. Piosenka wyszła na początku września. Czyli wcale nie tak dawno. Oficjalny teledysk ma ponad 3 miliony wyświetleń w serwisie YouTube. Dla mnie numer jeden w tym miesiącu. Uwielbiam! 

Jak Tobie podobają się te piosenki? Znasz je? Lubisz? Podziel się swoją opinią i tytułami utworów, które Ty słuchałeś/aś w tym miesiącu.
Polub nas na Facebooku i zaobserwuj na Instagramie
Facebook mmusicmonster
Instagram @mmusicmonster

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.