Ads Top

Anahi | Latynoskie rytmy #8

Dzień dobry, witajcie! Dziś, w kolejnym poście z serii Latynoskie rytmy - Anahi - meksykańska piosenkarka,  a także aktorka.

Kim jest? Anahi, a właściwie Anahí Giovanna Puente Portilla Velasco urodziła się 14 maja 1983 roku, w mieście Meksyk, była członkini zespołu RBD.  Po rozwiązaniu grupy rozpoczęła karierę solową, wydając w 2009 roku album 'Mi Delírio'.


W 1993 roku został wydany jej pierwszy album nazwany 'Anahí', jednak pierwszym poważnym projektem był album 'Hoy es manana', wydany w 1996 roku. W kolejnych latach nagrała dwie kolejne płyty: 'Anclado en mi corazon' oraz 'Baby Blue'.
Z albumu 'Mi Delírio' pochodzi piosenka "Quiero", jest to pierwszy utwór Anahi, który mi się spodobał, który spowodował, że zaczęłam interesować się nią i słuchać jej piosenek. Jest to trzeci singiel z tej płyty.
Anahi nagrała kilka duetów. W 2011 roku, nagrała piosenkę "Libertad" z Christianem Chavezem, kolegą z zespołu RBD. 
W maju 2015, po przerwie, nagrała piosenkę "Estan Ahi". Utwór zapowiadał jej nowy album 'Inesperado', który został wydany w 2016. Kolejnym efektem pracy w duecie jest utwór 'Rumba'. Piosenka została nagrana w 2015 roku z raperem Wisinem. Teledysk do utworu ma ponad 31,5 miliona odtworzeń w serwisie YouTube! 

Pod koniec 2015 roku artystka nagrała piosenkę "Boom Cha" w duecie z Zuzuką Poderosą. Ostatnio, w 2016, wydała piosenkę "Amnesia" - utwór promujący nową płytę. Teraz artystka, ma przerwę, a mianowicie w styczniu na świat przyszedł jej synek - Manuel. 
Jeśli chciałbyś poczytać o jakimś swoim ulubionym wykonawcy latino - zostaw swoją propozycję w komentarzu. 
Niezmiernie cieszy mnie Wasze zainteresowanie serią Latynoskie rytmy.  Poprzedni post ma ponad 1200 wyświetleń!
Jeśli chcielibyście, abym w następnym poście "Latynoskie rytmy" napisała coś o innych członkach zespołu albo o samym  RBD zostawcie komentarz.

1 komentarz:

  1. Najlepsza, najpiękniejsza, najbardziej utalentowana, najinteligentniejsza Idolka jaką mogłam sobie wymarzyć ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.