Ads Top

Natalia Oreiro | Latynoskie rytmy #2


Dziś z cyklu Latynoskie Rytmy na tacę weźmiemy urugwajską aktorkę i piosenkarkę - Natalię Oreiro.
Kto nie słyszał w latach 1998-2002 o telenoweli "Zbuntowany anioł" czy "Kachorra, to ja!" ? Co prawda nie było mnie wtedy na świecie, ale muszę przyznać, że "Zbuntowany anioł" to jedna z moich ulubionych telenowel. Sam serial był wielkim hitem, nie tylko w Argentynie, ale i w Polsce oraz wielu innych krajach świata.
W samej Polsce był wielokrotnie powtarzany, m.in w 2013 roku, to właśnie wtedy zetknęłam się z Oreiro po raz pierwszy i do dziś jestem jej fanką.
W czołówce telenoweli "Zbuntowany anioł"został wykorzystany wielki hit urugwajskiej artystki - "Cambio dolor". "Cambio dolor por libertad"  - kto tego nie zna?

W ostatnim czasie w Polsce o Oreiro zrobiło się cicho, mianowicie jej ostatni koncert w naszym kraju był w 2013 roku. Jej ostatnia płyta ukazała się w 2002, aczkolwiek w 2016 roku wydała płytę z piosenkami Gildy, tragicznie zmarłej argentyńskiej piosenkarki. Jako ciekawostkę powiem Wam, że Natalia wcieliła się w Gildę, w produkcji kinowej "GILDA, no me arrepiento de este amor".


Kolejną piosenką jest "Me Muero de amor". Utwór także został wykorzystany w telenoweli "Muñeca brava" w miłosnych chwilach głównych bohaterów. Piosenka bardzo mi się podoba. Klimat, melodia, słowa. 


"Y ahora me muero de amor si no estas 
Me muero y no puedo esperar 
A que vuelvas de nuevo aqui 
Junto a mi, con tus besos "



W 2006 roku po raz kolejny piosenka w wykonaniu Oreiro została umieszczona  w czołówce serialu z jej udziałem. Mowa tu o "Jesteś moim życiem" (oryg. Sos mi Vida) i o piosence "Corazón valiente". W grudniu zeszłego roku pojawiła się nowa wersja tej piosenki którą możecie posłuchać > tutaj <

"Facebook"   "Obserwuj bloga"

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.