Ads Top

Witam Was serdecznie!
Dziś chciałbym napisać kolejny post o przepięknej pioesence Månsa Zelmerlöwa - "Hearts Collide". Utwór ten urzekł mnie przede wszystkim przez swój przepiękny tekst, na który chcę  zwrócić uwagę właśnie w tym poście!

"Just wanna stay here rolling under your sheets
Finding things to do with the time
Just wanna stay here listening to your heart speak
Telling me how to love you right.."




Gdy słucham tej piosenki Ziemia przestaje się dla mnie obracać, nic nie musi istnieć. Jest to jedna z najpiękniejszych piosenek jakich kiedykolwiek słuchałem!
"‘Cause I'm falling for you
So hard, I know
Just wanna stay here rolling underneath your skies
I love the way our hearts collide, oh..."

Piosenka ma w sobie niesamowitą moc, wzrost proporcji muzyki do wokalu robi tutaj naprawdę świetną robotę. Zresztą muzyka sama w sobie jest świetna!
"You forgive mistakes that I made and nurse all the scars then away
You set the, the wind in my sails, sparking me over and over again
And all I kept running from was staring me straight in the eyes
Now I don't ever wanna say goodbye..."
Chciałbym jeszcze raz powiedzieć, że najpiekniejszym w tej piosence jest tekst, który poprostu chwyta za serce!
"Tell me you need me
Tell me you're falling
And I'll make it easy..."

 Bądź na bieżąco:

 "Facebook"   "Obserwuj bloga" 


Pozostałe posty o Mansie:

"Heroes" instrumental
Płyta: "Chameleon"
"Glorious"
"Hanging On To Nothing" 

 

Wcześniejszy post o "Hearts Collide" 

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.