Ads Top

Nowa współprowadząca i jej pasje


Cześć wszystkim!

Nazywam się Karolina i jestem nową współprowadzącą bloga. W kwietniu tego roku kończę 15 lat. Moją pasją jest muzyka. Słucham głównie pop i latin pop. Do moich ulubionych wokalistów należy Måns Zelmerlöw. Od 2015 roku jestem fanką Eurowizji, co prawda krótko, ale pamiętam poprzednie transmisje tego festiwalu i Polskich reprezentantów. To właśnie wtedy pojawiła się moja fascynacja Szwedem. Po Eurowizji w 2016 roku, po występie Månsa z piosenką "Fire In The Rain" po prostu się w nim zakochałam. Zaczęłam przeglądać jego dyskografię i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że to właśnie on jest autorem piosenek "Cara Mia" czy "Brother or brother". Pamiętam występy Zelmerlöwa z tymi piosenkami w programie "Jaka to melodia?", choć miałam wtedy może jakieś 5-6 lat. Pamiętam jak dziś moje śpiewanie "Come closer, cara cara mia Cara cara mia, love is all we need" do dezodorantu, szczotki czy lustra.  Muszę przyznać, że wszystkie piosenki  Månsa mi się podobają, a w mojej playliście od góry do dołu widnieje tylko jedno nazwisko - Zelmerlöw.

Poza tym jestem fanką latynoskich produkcji, czyli telenowel. Do moich ulubionych należą: "Zbuntowany anioł", "Dzikie serce" i aktualnie emitowana w telewizji "Trzy Razy Ana" Prowadzę też bloga o mojej ulubionej aktorce - jaką jest Ana Brenda Contreras.

Bardzo się cieszę, że mogę współtworzyć tego bloga. Zawsze chciałam pisać o moich pasjach, ale zawsze brakowało mi odwagi, jakoby taką stronę założyć.

Dziękuje za danie mi szansy.
Pozdrawiam Carolina

 "Facebook"   "Obserwuj bloga"

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.