Ads Top

ZAKOCHAŁEM SIĘ! Never Give Up On You! Szanse Wlk. Brytanii w ESC 2017!

Witam, niedawno dodałem post w którym przedstawiałem Wam moje top 5 ESC 2017. Na pierwszym miejscu pojawiła się piosenka "Never Give Up On You" Lucie Jones, kandydatki na Eurowizję reprezentująca Wielką Brytanię. Od samego początku jak usłyszałem tą piosenkę spodobała mi się, lecz dopiero gdy się w nią zagłębiłem to poprostu się w niej zakochałem!




"I will never give up on you
I don’t care what I’ve got to lose
Just give me your hand and hold on
Together we’ll dance through this storm
I will never give up on you
You’re the one that I’m running to
Just give me your hand and hold on
Together we’ll dance through this storm..."
Powyżej przytoczyłem refren tej piosenki, który jest poprostu piękny! Lucie Jones ma niesamowity głos i świetnie go wykorzystuje! Tej piosenki mogę słuchać na okrągło, cały czas siedzi w mojej głowie.
"Under the surface, I see you glow
I’m right beside you, you’re never alone
Don’t let go, when you’re so close

If you could see how far you’ve walked
You would see that’s all not lost..."
 Ten fragment tego utworu jest moim ulubionym, Jest piękny jak się go czyta a co dopiero zaśpiewany w tak wspaniałej aranżacji, tym pięknym, dźwięcznym głosem!

W tym roku Wielka Brytania wkońcu ma duże szanse na zajęcie dobrego miejsca w Konkursie Piosenki Eurowizji. Mam nadzieję że będzie on w top 10 całego konkursu, a nawet że w 2016 roku Eurowizja odbędzie się właśnie w Wielkiej Brytanii. Trzymam kciuki!





Zachęcam wszystkich gorąco do przesłuchania piosenki bo naprawdę warto!

 "Facebook"   "Obserwuj bloga"

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.