Ads Top

Nowa osóbka!

Witam!

W dzisiejszym poście chciałabym się przedstawić,  jestem tu nowa, więc mnie raczej nie znacie.
Nie chce na razie zdradzać swojego imienia ani nazwiska.  Od jakiegoś czasu mam 16 lat, lubię się określać jako romantyczka. Największa pesymistka, która z zapartych tchem stara się być realistką. Często bujam w obłokach, ignorując całkowicie otaczający mnie świat. Często robię to przy akompaniamencie muzyki, której nagminnie nadużywam. Jak tak dalej pójdzie, to za rok czy dwa będę całkowicie głucha. Ale kto by się tym przejmował…







A propos moich muzycznych gustów: słucham praktycznie wszystkiego, oprócz country, jazzu i reggae. Szczególną miłością pałam do muzyki klasycznej, szeroko pojętej muzyki rockowej, heavy metalu (czasem bardzo ‘heavy’), a także muzyki klubowej. Na pewno nie będę tutaj męczyć tylko jednym gatunkiem muzycznym.Chętnie bywam na koncertach, na których panuje niepowtarzalna atmosfera.








Coś jeszcze o mnie? Książkoholiczka czytająca książki w tempie 1 dzień- 1 książka.
Kochająca podróże.
Uwielbiająca spełniać marzenia i konsekwentnie dążyć do wyznaczonych celów.





Na dzisiaj tyle, więcej w kolejnych postach.


Do następnego!

1 komentarz:

  1. Witaj! Miło mi ciebie poznać :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.