Ads Top

Moje TOP 3 | Latynoskie rytmy #3


Dziś z serii Latynoskie rytmy przedstawię Wam moje TOP 3 najczęściej odtwarzanych przeze mnie piosenek gatunku latin pop.

Na miejscu trzecim mojej listy znajduje się piosenka "Chantaje" wykonywana przez Shakirę w duecie z Malumą. Od lat jestem fanką Shakiry. Utwór sam w sobie bardzo mi się podoba. Muzyka, tekst, aż chce się tańczyć! Choć trudno w to uwierzyć kolumbijska gwiazda kilka dni temu skończyła 40 lat! Nadal pięknie wygląda, głos ma świetny, a jej piosenki nadal są bardzo popularne. Poza tym kto nie słyszał o Shakirze?


Na drugim miejscu umieściłam utwór "Todavía Te Quiero" w wykonaniu  meksykańskiej królowej pop - Thalii. Cytując  refren piosenka opowiada ona po prostu miłości (jak większość utworów latino). Osobiście bardzo lubię hiszpańskojęzyczne piosenki. Niektórzy lubią rap, rock a ja latin pop. Lubię piosenki romantyczne, o miłości, a  te utwory takie są!  O obu wokalistach wspomnianych powyżej w Latynoskich rytmach jeszcze usłyszymy.
Si tu no estas yo me muero                                        Gdy ciebie nie ma umieram 
Porque todavía te quiero                                                      Bo nadal cię kocham
Contigo yo llegue al cielo                                               Z tobą dotarłam do nieba
Eres mi amor verdadero                                        Jesteś moją prawdziwą miłością
                          Te quiero, te quiero, te quiero                                                         Kocham Cię!                       

Na pierwszy miejscu mojej listy nie może znaleźć się nie inna piosenka jak "Despacito"  w wykonaniu Luisa Fonsi. Od kilku dni męczę ten utwór, wciąż naciskając przycisk replay. Dlaczego? Sama do końca nie wiem, ale strasznie spodobała mi się melodia oraz wokal wykonawcy.    
Quiero ver bailar tu pelo 
Quiero ser tu ritmo 
Que le enseñes a mi boca 
Tus lugares favoritos (Favorito, favorito baby) 
Déjame sobrepasar tus zonas de peligro 
Hasta provocar tus gritos 
Y que olvides tu apellido 

   

"Facebook"   "Obserwuj bloga"

            

Brak komentarzy:

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.