Ads Top

Jestem nowy!

Cześć!

Mam na imię Arek i zacznę współprowadzić tego bloga. Od pięciu lat gram na fortepianie, oraz od czterech chodzę do szkoły muzycznej.
Od dziecka czułem, że jestem związany z muzyką. Słucham głównie muzyki popowej i klasycznej, ale jestem otwarty na inne gatunki muzyczne. Do moich ulubionych wykonawców
muzyki popowej należy m. in. Charlie Puth, Frans, oraz zespół Pentatonix. Jestem zatwardziałym optymistą i marzycielem.



Uwielbiam góry. Ten świeży zapach trawy unoszący się w letni poranek. Delikatne krople deszczu, które muskają nam skórę w ciepłe popołudnie. Kocham poznawać różne kultury, oraz style życia.
Od około siedmiu lat oglądam Eurowizję, którą osobiście uwielbiam.

Kocham czytać książki, lecz tylko ciekawe, które coś wnoszą do naszego życia, lub takie które po prostu lubię.

Dziękuję i do zobaczenia w następnych postach!






1 komentarz:

  1. Im więcej osób tym więcej do czytania :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.